ثبت نام در سایت
ورود به سایت
نمایه مقالات در سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی

civilica 1

کداختصاصی کنفرانس در سیویلیکا: ICIRES12

 
حمایت نشریه علمی-تخصصی دستاوردهای نوین در برق،کامپیوتر و فناوری از کنفرانس
حمایت نشریه علمی-تخصصی دستاوردهای نوین در برق،کامپیوتر و فناوری از کنفرانس

فراخوان نشریه علمی-تخصصی دستاوردهای نوین در برق،کامپیوتر و فناوری

 

Call for Paper: Journal of New Achievements in Electrical,Computer and Technology

 

نشریه علمی-تخصصی دستاوردهای نوین در برق،کامپیوتر و فناوری، یک نشریه الکترونیک تخصصی است که به صورت فصلنامه و به زبان فارسی و چکیده انگلیسی منتشر می شود. این نشریه پذیرای مقالات پژوهشی (Research Paper) ، مروری (Review Article)، مطالعه موردی (Case study)، روش شناسی (Methodologies)، کاربردی (Applied Article )، مفهومی (Conceptual paper) در حوزه های برق ،کامپیوتر و فناوری می باشد.

مجوز انتشار این نشریه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تاریخ  ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ با شماره ثبت ۸۹۲۳۱ اخذ شده است و به صورت فصلنامه می باشد.شماره شاپا نشریه 0018-2821 می باشد.در هر شماره حداقل 6 مقاله منتشر می شود.فرایند داوری مقاله در این نشریه دوسو ناشناس است به این معنی که هویت نویسندگان و داوران برای همدیگر در طول فرایند داوری پنهان باقی می ماند.  سیاست انتشار نشریه به صورت دسترسی آزاد به متن کامل مقالات می باشد. فایل تمام متن مقالات به شکل pdf در تارنمای نشریه قرار گرفته است و مراجعه ‌کنندگان می توانند به طور رایگان آن را دانلود و با ذکر منبع در تارنماهای دلخواه منتشر کنند.

این نشریه با احترام به قوانین اخلاق در نشریات، تابع قوانین کمیته اخلاق در انتشار (COPE) می باشد و از آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی می نماید.

نشریه علمی-تخصصی دستاوردهای نوین در برق،کامپیوتر و فناوری(Journal of New Achievements in Electrical,Computer and Technology) بدینوسیله حمایت معنوی و علمی خود را از کنفرانس اعلام می دارد.

 

وب سایت نشریه: https://jnaect.ir

ایمیل نشریه: info@ jnaect.ir


پنجشنبه 1 اردیبهشت 1401 (1 سال قبل )
محور های مقالات کنفرانس عبارتند از:
* مهندسی برق * مهندسی مکانیک * مهندسی عمران * مهندسی کشاورزی * مهندسی معماری * مهندسی هوا و فضا * مهندسی متالوژی و مواد * مهندسی نفت * مهندسی کامپیوتر * مهندسی مکاترونیک * مهندسی فناوری اطلاعات * مهندسی معدن * مهندسی صنایع * مهندسی پزشکی و ...
بدیهی است که کلیه گرایش های مرتبط با رشته های فوق شامل محورهای کنفرانس می باشد و پژوهشگران گرامی می توانند مقالات خود را به کنفرانس ارسال نمایند.
بازدید امروز
116
بازدید دیروز
91
بازدید کل
232,428